Știri

Emoții? Campania de donații a început!

Hei, hei,

Vorbeam aseară că Swimathon București nu este o competiție de înot, ci o campanie de strângere de fonduri. Și pentru că te-am lăsat la sfârșitul întâlnirii cu o provocare, să începi campania de donații, iar noi să le dublăm, uite aici rezultatele.

Pozele de la întâlnire le găsești aici.
Video cu idei despre campanii de fundraising aici.

Și nu uita:

Începe cu o întrebare. Câți bani ți-ai propus să strângi?

apoi

*Donează către proiect suma de înscriere – 80 de lei.

* Pregătește campania de fundraising. Ce poveste ai? De ce înoți și de ce strângi bani pentru un proiect? Scrie câteva rânduri despre asta sau pregătește un video, ca cei care vor să te susțină să înțeleagă mai bine ce faci și cum pot dona.

* Strânge donații pentru proiect. Câți prieteni poți aduna ca să le povestești despre ce faci? Fă o listă cu 20-30 de prieteni. Scrie-le pe rând, sună-i, invită-i la o cafea sau povestește-le în pauza de masă despre ce faci. Vorbește întâi cu oamenii care îți sunt cei mai apropiați, ca să îți dea încredere și să te bucuri de donații obținute ușor.

* Setează un deadline pentru strângerea banilor, nu uita să dai remindere acolo unde ai promisiuni de donații.

* Nu pierde timpul cu cei sceptici sau cu cei pe care trebuie să îi convingi mult. Nu te descuraja dacă primești refuzuri, dacă ai 25%-40% rată de succes, stai super ok.

* Antrenează-te. O să înoți împreună cu echipa ta la eveniment (30 iunie 2018) 45 de minute.

* Invită susținătorii la eveniment să îți facă galerie. Uite câteva idei aici.

Să te distrezi cât mai mult!

Cu drag,

Echipa Fundației Comunitare București

Organizator Swimathon București

Partener principal: Janssen, companie farmaceutică a Johnson & Johnson România
Partener:
Fundația Vodafone România
Partener sportiv:
Head & Shoulders
Prietenii evenimentului:
WDP, HipHip
Partenerii echipelor:
BCR, Banca Românească, UniCredit Bank, Teleperformance